vycepyreznicek.cz
ŽENY Džíny ŽENY Bundy a saka ŽENY Kabáty ŽENY BOTY ŽENY Oblečení
Domů Účet <b>Notice</b>: Undefined variable: text_special in <b>/home/heroesyrosas/public_html/vycepyreznicek.cz/vqmod/vqcache/vq2-catalog_view_theme_alphashop_template_common_header.tpl</b> on line <b>108</b>
Domů
Účet
text_wishlist
Odeslání a sledování

Odeslání a sledování

Jsme schopni dodat zboží do většiny zemí světa. Jsou zde k dispozici různé způsoby podávání, protože způsob dodání, který je vhodný pro různé země a regiony, může zajistit dopravu v nejkratším možném čase, stejně jako bezpečnost a pohodlí dopravy. To je pro nás jeden z nejdůležitějších prvků pro zlepšení služeb a nakupování pro naše zákazníky.

Jako obvykle potřebuje 1 nebo 2 dny na zpracování vaší objednávky a bude trvat 7-15 pracovních dnů, než dorazí na vaše dveře. Balík lze sledovat online. Jakmile bude zboží odesláno, zašleme Vám číslo zásilky vaší objednávky e-mailem. Jednoduše zadejte tyto informace do příslušných polí a klikněte na tlačítko stopy. Pokud potřebujete další pomoc při sledování, kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mailu.

 

Co mám dělat, pokud je zásilka ztracena nebo odcizena?

V tomto případě je to nepravděpodobné. Pokud je však zboží poškozeno nebo ztraceno, zašleme vám další náhradu za kompenzaci. Pokud však poštovní služba doručí zboží na nesprávnou adresu, kterou jste uvedli, nebo jste přemístili změněnou adresu, aniž byste nás o tom předem informovali, nemůžeme nic udělat pro obnovu vaší objednávky.

Poznámky:

Zajistěte správné informace pro přepravu. Pokud zásilka nemůže být doručena z důvodu nepravdivých informací, které jste uvedli, nenese žádnou odpovědnost za to, že zboží znovu zašleme.

Pozemek Vaší objednávky je zpracován do 2 dnů, proto storno nepřijme, pokud bude zásilka odeslána.

 

Nepřijal jsem objednávku. Co můžu dělat?

Pokud jste svou objednávku neobdrželi, zkuste problém vyřešit pomocí níže uvedených metod:

Metoda 1. Objednávku můžete sledovat pomocí sledovacího čísla zadaného prodávajícím: Přejděte na příkaz Moje objednávky> Vyhledejte objednávku> a klepněte na položku Sledovat objednávku.

Pokud zjistíte, že číslo sledování je neplatné, může to být způsobeno tím, že společnost pro přepravu potřebuje k aktualizaci stavu přepravy 3 až 7 dní. Další informace o dopravě můžete také kontaktovat prodejce. Na stránce s podrobnostmi objednávky můžete zanechat vzkaz nebo kliknout na stránku Kontaktovat prodejce / Kontaktujte nás.

Metoda 2. Pro více informací kontaktujte prodejce. Pokud to nefunguje, můžete vždy požádat o vrácení peněz otevřením sporu. Ujistěte se, že tak učiníte před ukončením ochrany kupujícího.

Metoda 3. Pokud jste svou objednávku neobdrželi a nemáte žádné číslo balíku, obraťte se prosím na prodejce / kontaktujte nás a obraťte se na náš tým služeb zákazníkům.